maandag 2 juni 2008

Webquest verkeer...

Ik weet dat het wat aan de late kant is, maar mijn webquest is in orde geraakt!

Ik heb spijtig genoeg niet kunnen uitvoeren tijdens mijn stage, om verschillende redenen:
* Ik heb er zelf niet genoeg aandacht aan geschonken.
* op mijn stageschool is de computerklas niet zo fantastisch: ze zitten in een container, er zijn maar enkele pc's, er is niet overal internet aanwezig, er staat zelfs geen Office op.
* Door het gebrek aan een goede computerklas, denk ik, is er hierdoor geen of weinig ICT bij mij op school. Ik heb het een keer geweten en dan was ik gewoon eventjes op bezoek.
* In de klassen zelf is er af en toe een computer en op elke gang 1printer.

Er is nu wel niet op gewerkt, maar dit is toch de link:
http://verkeerwebquest.blogspot.com/

Neem eens een kijkje...

Geen opmerkingen: